inaktiv och depp | 1 oktober

Hej folket... uppdaterar lite snabbt hur läget är.

länge sen sist.. har verkligen varit inaktiv öcverallt, påde internet och telefonen... har levt i min egna lilla bubbla. bara Daniel, Emma o Systrarna mina har vart inpå fortfarande.
Och älskade hundarna <3 va gjorde jag utan dom?

Sen har en ny individ kommit in på livet, de vackra 4åriga varmblodet Wilda, min receptfria medicin, husse vill att hon  får komma ut och ridas nån dag i veckan då hon tycker det är så kul att se annat är träningsbananan hela tiden, och visst tycker hon det är kul, samtidigt är hon så himla lätt att ha att göra med =)
underbar häst som redan stulit mitt hjärta... hänger mkt i stallet numer.


Åkte även bort 2 nätter förra veckan, till Comwells Spa i varberg, helt för mig själv...
Jag har haft en jobbig period i sorgen senaste tiden... väldigt kännslig och ser minnen runt om mig hela tiden.
Bara hunderiet och hästen som ger mig ordentligt lugn.
jobbigga är att ytterst få begriper att sånt här tar tid, kan få kommentarer om att "men det har ju gått länge nu..??"
sorry.. jag tror det här tar bra mkt längre tid än vad jag trott....Smärta och ångest hör till vardagen numer.


Har många bilder, lägger in dom inom några dagar...




Min vackra Wilda M.S <3







Kommentarer
Postat av: Lena Dio & DumDum

Hejsan!

Tråkigt att du är inne i en depp period...men det är lov! Saker & ting måste få lov att ta den tiden

det tar! Men du kommer tillbaka starkare än någon gång. :D Stallet är en superbra terapi...hehe

Så du kommer ut av din " bubbla" när du är redo!

Massa kramar till dig & vovvarna



Från mej & bröderna bus

2010-10-01 @ 22:35:55
URL: http://www.chinese-race.net
Postat av: Emma

Gud vad fin hon är!

Vore ju kul att träffas nån dag och göra något!

Stor kram på dig!

2010-10-02 @ 00:41:14
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: bibbi

det tar tid när ens närmaste har gått bort. 2 år har gått sen min pappa gick bort å det är fortfarande jobbigt. det tar tid å det måste folk förstå. det är bra att du har hundarna å hästen. man behöver deras stöd. när jag höll till i stallet så pratade jag med hästen jätte mycket. hon var så bra på att lyssna :) och jag fick mer ro i kroppen att få ha möjligheten att prata av mig om allt möjligt.

jätte fin häst :)

många kramar till dig i från oss

2010-10-02 @ 12:59:47
URL: http://www.nogg.se/indrapindra
Postat av: nini

Jag har inte förlorat någon när mig är utbildad i bla krishantering och vet att sorgen tar olika lång tid för olika människor. Man går i genom olika faser man kan inte hoppa över någon men sedan en dag så går man vidare och blir starkare. Prata å gråta är viktigt. Ger dig kramar



Fin häst du/ni skaffat. Intressen är bra för själen och ger dig energi.



mvh nini Chipo & Prinzen

2010-10-02 @ 13:43:01
Postat av: Anna Carlsson

Vad roligt med hästen :D visst är det underbart att rida ut och glömma allt för några minuter.

Folk som säger "men det har ju gått länge nu..??" de har nog aldrig stött på riktig sorg, det kan ta jätte lång tid och det får det göra!

Hoppas vi ses snart.

Kram Anna

2010-10-02 @ 16:03:52
URL: http://annaccc.blogg.se/
Postat av: Anna Carlsson

PS. vill absolut se mer bilder på hästen ;D

2010-10-02 @ 16:04:40
URL: http://annaccc.blogg.se/
Postat av: Bertil och Linda

hej!

fantastisk fin blogg du har! superfina bilder!



mvh



linda och nakenfisen bertil ;)

2010-11-02 @ 18:54:37
URL: http://bertilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0